Вівторок, 18.12.2018, 18:32
Вітаю Вас Гость | RSS
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту
  • Дніпровська академія неперервної освіти
  • Дніпропетровське відділення Малої академії наук України
  • ЗНО
  • МОН
  • Архів записів
    Наше опитування
    Чи подобається Вам новий дизайн сайту
    Всього відповідей: 71
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    13 лютого 2018 року Освітній портал “Педагогічна преса”    презентував освітню платформу «Живемо в демократії».

    Це міжнародний освітній ресурс, на якому вчителі можуть шукати матеріали для навчання дітей правам та свободам за європейським зразком. Вчителі, діти та їхні батьки знайдуть відповіді на такі важливі питання: «Які громадянські права має дитина? Як і де вона має ними користуватися? Які компетентності необхідні громадянам для участі в житті суспільства?» та інші.

    Програма презентації освітньої платформи «Живемо в демократії»

     

    Швейцарсько-український освітній проект «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» спрямований на розвиток громадянського суспільства шляхом підвищення рівня обізнаності освітян, учнів і їх батьків, а також державних службовців та представників місцевого самоврядування з питань демократичного громадянства та прав людини. Проект покликаний удосконалити процес співпраці між органами державної влади, системою освіти та громадськістю для створення демократичного середовища в місцевих громадах.

    Розбудова й утвердження суверенної, правової, демократичної держави органічно пов’язано з формуванням громадянського суспільства. Основним пріоритетом стратегічного розвитку України визнано її європейський вибір. Тому прийшло усвідомлення того, що сучасна школа має сприяти розвиткові демократичної культури, формуванню у своїх учнів громадянських компетентностей необхідних для проживання в європейському  співтоваристві. Громадянська освіта є важливою складовою становлення демократичної держави й громадянського суспільства,  що передбачає істотну  трансформацію світоглядних орієнтацій  і самосвідомості людей. Опорна школа КЗО "НВК "ЗОШ І - ІІІ ст. № 1 - Покровський ліцей"   долучилася до впровадження проекту у 2016 році.

    Тема експериментальної роботи

    «Розвиток громадянських компетентностей в Україні

    в умовах загальноосвітньої школи»  (обласний рівень)

    Термін проведення експерименту 2016-2021рр.

    Концептуальні положення

    Об’єкт дослідження: навчально-виховний процес у загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів.

    Предмет дослідження: дидактико-методичне та навчальне забезпечення, формування громадянських компетентностей учнів загальноосвітної школи І-ІІІ ступенів.

    Завдання дослідження: виявлення особливостей реалізації концептуальних засад, формування громадянських компетентностей учнів загальноосвітньої школи; розроблення дидактико-методичного і навчального забезпечення виховного процесу щодо формування громадянських компетентностей учнів; експериментальна перевірка ефективності дидактико-методичного і навчального забезпечення формування громадянських компетентностей учнів загальноосвітньої школи; розроблення програми підготовки керівників і вчителів школи до упровадження формування громадянських компетентностей учнів загальноосвітньої школи.

    Прогнозований результат: підвищення рівня громадянської компетентностей учнів, педагогів та їх громадянської активності шляхом упровадження науково  й експериментально обґрунтованого дидактико-методичного і навчального забезпечення навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі.

    Призначення наукового проекту

    Науковий проект покликаний підготовити учнівську молодь до ролі громадян відкритого демократичного суспільства.

    Науково - методичне забезпечення

    Вивчення і аналіз нормативних документів Міністерства освіти і науки України; філософських, психологічних, педагогічних джерел, шкільних програм розвитку, навчально-методичного забезпечення освітнього процесу; інформації ЗМІ, Інтернет-джерел з метою обгрутування теоретичних засад наукової розвідки; моделювання для створення дидактико-методичного і навчального забезпечення навчально-виховного процесу.

    Соціально-психологічне забезпечення

             Здійснення науково-методичного та практичного забезпечення діагностичної та корекційно-розвивальної роботи, зокрема діагностичної (тестування, спілкування, опитування й анкетування педагогічних працівників, учнів, батьків, представників громади); обсерваційної (цілеспрямоване педагогічне спостереження за діяльністю вчителів-предметників); статистичної (опрацювання й порівняння результатів кількісного і якісного аналізу здобутих даних).

    ЕТАПИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ:

    І. Підготовчий етап  (вересень 2016-серпень 2017р.)

    ІІ. Концептуальний етап  (вересень 2017-грудень 2017р.)

    ІІІ. Формувальний етап (січень 2018-серпень 2019р.)

    ІV. Узагальнюючий етап (вересень 2019-грудень 2020р.)

    V. Рефлексивний етап(січень 2021-серпень 2021р.)