Вівторок, 18.12.2018, 18:11
Вітаю Вас Гость | RSS
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Друзі сайту
  • Дніпровська академія неперервної освіти
  • Дніпропетровське відділення Малої академії наук України
  • ЗНО
  • МОН
  • Архів записів
    Наше опитування
    Чи подобається Вам новий дизайн сайту
    Всього відповідей: 71
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » 2018 » Березень » 2 » Засідання педагогічної ради
    08:02
    Засідання педагогічної ради

    01 березня 2018 року в закладі відбулося планове засідання педагогічної ради школи на тему «Соціалізація учнів – пріоритетне завдання виховного процесу» в рамках реалізації обласної науково-методичної проблеми.

    Заступник директора з ВР Замфір А.М. вказала на те, що соціалізація може відбутися лише у випадку сформованості ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності, розкрила питання необхідності залучення учнів до позакласної та позашкільної освіти, зазначила, що реалії сьогодення вимагають демократичного підходу до здійснення виховного процесу.

    В обговоренні питання соціалізації взяла участь творча група вчителів. Кожен педагог має вже свої напрацювання з даної проблеми і охоче з усіма поділився ними . Так Хотюн О.О. розкрила питання ролі родини в соціалізації дітей, Проніна Л.Д. розповіла про роль класного керівника у формуванні життєвих компетентностей учнів, Пилипенко І.Б. поділився досвідом формування екологічної компетентності на уроках географії та в позакласній роботі. Кравець Л.О. розкрила суть та значення такого важливого напрямку соціалізації як гурткова робота, Палій Т.В. проаналізував вплив музики на становлення особистості дитини, соціальний педагог Мірошниченко Ю.Г. повідомила результати опитування старшокласників з приводу їхнього професійного самовизначення, психолог Гавриш С.І. детально розповіла про навичку, яка буде необхідною для успішної кар’єри у 2020 року – емоційний інтелект.

    Члени творчої групи довели, що місія школи спрямована на оволодіння кожною молодою людиною ключовими компетентностями, як важливим результатом якості освітнього процесу. Та завдяки зусиллям школи та сім’ї відбувається становлення особистості учня, як суб’єкта і проектувальника життя, розвиток компетентної та конкурентоспроможної особистості, яка вміє творчо розв’язувати проблеми, прагне змінити на краще своє життя й життя своєї країни.

    Переглядів: 46 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *: